Segueix l’acte de graduació CITM en directe!

Aquest dissabte 6 de juliol celebrem la festa de graduació CITM del curs 2023-2024. Els nostres estudiants tanquen la seva etapa formativa al Centre i volem celebrar-ho en companyia de familiars, amics i comunitat CITM. L’acte serà a les 17.30 h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Barcelona). Tot i que està reservat presencialment per a estudiants i familiars, qualsevol persona que vulgui també podrà seguir-ho en directe per streaming via YouTube.

L’acte de graduació d’enguany estarà apadrinat per Mariona Valls, cofundadora i directora d’art de Mango Protocol. Tot seguit, les diferents intervencions d’alumnes ens convidaran a compartir experiències del seu pas pel Centre. Per finalitzar, es lliuraran els diplomes acreditatius i els millors reconeixements de TFG.

Apunteu-vos en aquest formulari per aconseguir l’enllaç de YouTube per seguir l’acte en directe!

Esperem que sigui la celebració especial que l’ocasió mereix i gaudim, tots junts, de la nova etapa que comença el nostre alumnat.

Vols recordar com va ser la festa de l’any passat?