Preinscripció universitària oberta fins al 28 de juny!

Sempre t’has sentit atret per les tecnologies multimèdia, els videojocs o l’animació digital, i t’agradaria dedicar-t’hi professionalment? Tria els graus oficials del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia i fes de la teva passió, la teva professió! Des del 4 al 28 de juny de 2024 (ambdós inclosos) podràs fer la preinscripció universitària per estudiar al CITM. Si vols iniciar els estudis de grau en Animació, Multimèdia o Videojocs amb nosaltres és necessari que realitzis aquest pas previ, una gestió indispensable per matricular-te posteriorment al Centre.

Per formalitzar aquest tràmit de preinscripció, hauràs de triar les preferències d’estudi i lliurar la documentació requerida a través del Portal d’Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya.

Aquests són els codis de preinscripció dels graus del CITM:

Si després de fer la preinscripció has estat assignat a un dels graus oficials del CITM, rebràs un correu electrònic i et trucarem per concretar els detalls de formalització de la matrícula. El 10 de juliol es coneixeran els resultats de l’assignació de places i els dies de matrícula definitiva seran del 12 al 17 de juliol de 2024 (ambdós inclosos).

De cara a la matrícula del nou curs 2024-2025, el CITM ofereix tres ajuts específics per premiar l’excel·lència acadèmica dels estudiants i que cobriran el 100% de l’import de la matrícula del grau del primer curs. Si compleixes amb el perfil i estàs interessat, sol·licita el teu ajut CITM a l’excel·lència acadèmica! Igual que el període de preinscripció, el termini de presentació de sol·licituds per a aquests ajuts comença el 4 de juny i acaba el 28 de juny de 2024 (ambdós inclosos).

T’esperem al CITM!