No et perdis el reportatge del Grau en Videojocs a la Xarxa de Televisions Locals!

El programa de Televisió “La 7setmana Vallès Occidental” del Canal Terrassa TV va visitar el CITM per realitzar un complet reportatge sobre Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs que s’ imparteix en el Centre. Aquest espai s’ emet cada divendres per a tota la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya, i ofereix un total de 4 reportatges amb alguns dels temes més destacats que s’han produït al Vallès Occidental, en els últims 7 dies. El programa informa de la realitat més propera del territori.

Després d’ enregistrar el funcionament d’una classe del nou grau, amb la interacció entre alumnes i professor, van realitzar diverses entrevistes amb els seus protagonistes: alumnes, equip docent i direcció acadèmica.

Ricard PillosuDos alumnes, Laura Ripoll i Martí Pinós, van exposar la seva il·lusió per iniciar aquesta nova aventura professional mentre intercanviaven les seves impressions sobre el nou Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. El professor Ricard Pillosu, lead programmer a la destacada empresa alemanya de videojocs Crytek i professor de l’assignatura Indústria dels Videojocs, va explicar quines competències vol cobrir aquest programa en el nou context de creixement de la indústria.

Finalment va ser el torn de JesJesús Alonsoús Alonso, cap de l’ àrea de Videojocs de la UPC, director del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs i director del CITM, que a més de parlar del nou grau va fer una pinzellada a la situació econòmica i professional que viu actualment la indústria dels videojocs, un sector emergent, que al nostre país no para de créixer amb noves oportunitats i perfils professionals.

No us perdeu el vídeo amb el reportatge complet!

Reportatge Grau Videojocs | 7mana Vallès Occidental – Canal Terrassa from CITM on Vimeo.