Els alumnes del CITM Xavier Serra, Antonio Gómez i Arnau Martín participen amb l’animació Interactua amb la teva imatge al Festival de Terrassa Noves Tendències

En el marc del TNT, els alumnes de batxillerat de l’IES de Terrassa tindran l’oportunitat de testejar i aprendre’n d’aquesta animació multimèdia el proper dimarts 2 d’octubre de 2012, des de les 19.30h a les 20.15h, al Cinema Catalunya de la capital del Vallès, abans de la Projecció “Immòbils”.

Aquesta activitat de dinamització també es podrà gaudir en directe el divendres 5 d’octubre al Teatre Alegria de Terrassa, abans de les obres “PeroEsPotSaberQueHasMenjat” i “Brickman Brando Bubble Boom”, el dissabte 6 d’octubre, des de les 18h a les 22h, al mateix hall del Teatre, després de “El último enemigo” i abans de” Next”. Es tanquen les sessions en obert el diumenge 7 d’octubre a la vesprada.

Del 4 al 8 d’octubre, el Festival de Terrassa Noves Tendències omple les sales i carrers de Terrassa de creacions atrevides, multidisciplinàries, modernes i fresques, amb 26 espectacles dels quals 16 són estrenes absolutes.

Tothom està convidat!

Més informació: