Anna Gascón, Kirsten Neubauer i Eva Costa guanyen la Beca CITM a l’Excel·lència Acadèmica 2024

Anna Gascón Díaz, Kirsten Neubauer Pons i Eva Costa Machado són les tres joves estudiants que aquest any han estat becats al CITM per la seva excel·lència acadèmica. Inicien els seus estudis al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia aquest curs 2024-2025, en què l’Anna comença el grau en Disseny Digital i Tecnologies Multimèdia, la Kirsten el grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs a Barcelona i l’Eva el grau en Disseny, Animació i Art Digital.

Els ajuts CITM a l’excel·lència acadèmica cobreixen el 100% de l’import de la matrícula de primer curs (6.360 €) i premien l’esforç acadèmic d’aquells estudiants que han cursat 2n de batxillerat o un cicle formatiu de grau superior amb un expedient acadèmic excel·lent, de 9 sobre 10.

Coneixem una mica millor les tres alumnes becades!

Anna Gascón. L’Anna va acabar el grau superior en Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia amb matrícula d’honor i una nota d’accés a la universitat de 12,75. La seva passió i curiositat pel disseny la van portar a descobrir el grau de Disseny Digital i Tecnologies Multimèdia, al CITM. Aviat va sentir que aquesta carrera era la combinació perfecta entre les seves habilitats científiques i tecnològiques, i la seva passió per l’art. La fusió entre la programació, les tecnologies emergents i el disseny són un camp dinàmic i emocionant que li permetrà expressar la seva creativitat en solucions que ben segur aportaran molt de valor.

Kirsten Neubauer. Des de ben petita, sempre ha estat interessada en el disseny de videojocs. Amb el seu pare, àvid jugador, es passava hores explorant diferents mapes i completant missions una darrere l’altra. En particular, el perfeccionat món de la saga Assassin’s Creed la va inspirar a seguir una carrera en què ella pogués crear aquest tipus d’experiències tan impactants per al públic. Unir-se al grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM representa el seu pròxim pas en aquest viatge. Diu estar ‘particularment emocionada’ per treballar en projectes col·laboratius no només amb els meus companys de classe, sinó també amb les empreses associades al programa. A més a més, trobar uns estudis en anglès a Barcelona, el seu idioma nadiu, va ser un altre somni fet realitat que completava el cercle.

Eva Costa. L’Eva mai ha tingut dubtes sobre la seva vocació. Va créixer dibuixant, emocionant-se profundament amb cada joc, sèrie o pel·lícula que veia i cada vegada que acabava rient o plorant, pensava “jo també vull ser capaç que les persones s’emocionin amb les meves creacions”. El grau en Disseny, Animació i Art Digital la motiva profundament sabent que serà la via per aprendre totes les habilitats que necessita per fer realitat el seu somni professional.

Felicitats a totes 3 per la vostra dedicació i esforç durant els estudis de batxillerat i de cicle!

Us desitgem que l’etapa universitària que comenceu al CITM estigui plena d’aprenentatges i èxits!