El CITM inicia el curs acadèmic 2024-2025

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia ha donat el tret de sortida al nou curs acadèmic 2024-2025, amb la benvinguda als nous estudiants i la presentació de les novetats acadèmiques per a aquest nou curs. 546 estudiants es formaran aquest any al Centre on es convertiran en els futurs professionals de la creació audiovisual, el disseny digital, els videojocs i les tecnologies multimèdia.

El divendres 13 de setembre vam donar la benvinguda als alumnes de 1r curs dels tres graus del Centre: el grau en Disseny, Animació i Art Digital; el grau en Disseny Digital i Tecnologies Multimèdia i el grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. A la presentació, van intervenir el director del Centre, Carles Sora, i la cap d’estudis, Bea Martínez. La participació de la delegació d’estudiants del Centre va tenir un protagonisme molt especial, encoratjant a tot el nou alumnat a participar en totes les activitats que organitzen: concursos, trobades i game jam.

Una vegada acabada la presentació, els nous estudiants i representants de la delegació van fer una visita completa per tot el Campus UPC Terrassa, per conèixer totes les instal·lacions i els serveis de què podran disposar. El dilluns 16 ja es van iniciar les classes en la seva totalitat, per a tots els grups i nivells.

Molt bon curs 2024-2025 a tota la comunitat CITM!