Les professores Elisabet Fonts i Maria Pagès participen en el projecte #100tífiques, en motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

Elisabet Fonts, professora del CITM i coordinadora de TFG’s, i Maria Pagès, també docent i responsable de les comissions de Comunitat i Trajectòria i d’Igualtat del Centre, han participat en el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència a través del projecte #100tífiques. Aquesta iniciativa inclou algunes activitats divulgatives que pivoten al voltant de l’11 de febrer, la data commemorativa.

Les dues docents del Centre han participat en les xerrades que s’organitzen aquest dia a centres escolars de tot Catalunya. Amb aquest projecte, l’alumnat dels cursos de 6è de primària i 1r d’ESO dels centres educatius catalans tenen l’oportunitat de conèixer i connectar amb investigadores d’universitats, com és el cas d’Elisabet Fonts i Maria Pagès, investigadores de la UPC.

Amb aquesta iniciativa es pretén donar visibilitat també a la tasca en recerca que està desplegant el CITM a través del grup de recerca DiCode, a més de mostrar referents femenins que engresquin les joves estudiants a orientar la seva carrera professional cap a àmbits com la ciència, la tecnologia o la recerca.