El CITM va participar en la 5a Setmana Tecnològica al CDigital Granollers

Del 20 al 30 de gener va tenir lloc la 5a Setmana Tecnològica i les 3es Jornades de la Catosfera , en les quals va participar el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia. Granollers va tornar a ser el punt de trobada dels bloggers i la xarxa 2.0 a Catalunya. Una bona oportunitat per conèixer les noves tendències a la xarxa a través de les xerrades, trobades i activitats de formació que es van fer a Roca Umbert i, per primer cop, a diferents punts de Granollers.

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia hi va participar conjuntament amb l’IES Celestí Bellera i l’IES Carles Vallbona, explicant l’activitat formativa que es va desenvolupar durant el curs 2008-2009, en la qual estudiants i estudiantes de batxillerat d’aquests IES van elaborar un projecte audiovisual amb el suport del professorat del CITM i utilitzant la plataforma d’aquest centre per a la formació online i el mètode d’aprenentatge basat en projectes. Aquest acte va tenir lloc el dia 29 de gener, al Centre Tecnològic i Universitari de Granollers, de 18 h a 19 h.

La celebració de les Jornades de la Catosfera va tancar la programació de CDigital Granollers amb la celebració de xerrades i taules rodones al plenari que va tenir lloc a La Troca. Centre de Cultura Popular i Tradicional. La principal novetat de les jornades va ser l’èmfasi en la vessant de màrqueting i professional de la xarxa 2.0 i l’increment de tallers i espais de trobada paral·lels a les jornades.