King presentarà al CITM el seu nou hackaton [Not Only Games]

El dilluns 14 d’octubre, Nina Ginestà, Senior Recruiter & Early Careers Talent Acquisition a King i Santos Miguel, Senior Game Developer a King, presentaran al CITM la nova edició de la coneguda [Not Only Games] Jam de King. La presentació, oberta a tots els estudiants del CITM, es realitzarà a l’aula S02 i començarà a les 15h. També hi haurà la possibilitat de seguir-la via online a l’aula 207 del Tech Talent Center a Barcelona.

HackatonCITMEl [Not Only Games] Jam de King és un esdeveniment creatiu i formatiu on coincideixen estudiants universitaris de diferents àmbits per crear, en equips multidisciplinaris, un videojoc durant 48 hores. L’objectiu principal és explorar, a través del disseny d’un joc, solucions creatives i innovadores que contribueixin a augmentar la diversitat i millorar la inclusió social, en totes les seves àrees.

Hi participaran grups d’estudiants de 4 universitats catalanes: la Universitat de Barcelona (ENTI), la Universitat Politècnica de Catalunya (CITM/UPC), la Universitat Pompeu Fabra (TecnoCampus), La Salle i l’Escola Superior Politècnica de Mataró.

En la presentació que realitzaran al CITM convidaran a tots els estudiants a participar en la seva Hackaton [Not Only Games] a les oficines de King a Barcelona, del 15 al 17 de novembre. De fet, és una gran oportunitat per als estudiants de mostrar les seves habilitats i crear quelcom increïble.