Guanyadors de la 2a edició dels Premis PÍXEL

La Delegació d’Estudiants del CITM, en col·laboració amb el Centre, va organitzar el dijous 13 de juny la segona gala de lliurament dels premis PÍXEL. Un esdeveniment que arriba a la fi del curs acadèmic per posar en valor l’excel·lència del nostre estudiantat i el seu talent, amb un reconeixement als treballs acadèmics o personals que han desenvolupat al llarg d’aquest curs.

El concurs PÍXEL es consolida com a forma de reconeixement al gran esforç que ha fet l’alumnat al llarg del curs i una forma de motivació positiva per seguir millorant el seu portfoli de projectes. També busca fomentar el sentiment de pertinença a l’escola, a través d’una activitat que cohesioni i generi vincle entre l’estudiantat i el Centre.

En les setmanes prèvies al lliurament de premis, es van presentar els projectes i posteriorment es van sotmetre a votació per elegir finalment quins treballs es convertien en guanyadors i guanyadores en cadascuna de les 8 categories.

Els premiats de la segona edició dels premis PÍXEL van ser:

Millor Videojoc

Aquesta categoria premia el treball de creació d’un videojoc complet i funcional, que demostri una narrativa sòlida, una jugabilitat interessant i un estil visual atractiu.

Projecte guanyador: Unlighted

Autors: David Boces, Erik Martín i Juan de Dios García, estudiants de 4t curs del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Millor Curtmetratge d’Animació

Aquesta categoria premia la creació d’un curtmetratge d’animació amb una narrativa sòlida, una animació de qualitat i un estil visual atractiu.

Projecte guanyador: A couple of beers

Autors: Àlex Marín, Joan Casas, Mireia Safont, Alèxia Camó, Àfrica Roura i Aida Contreras, estudiants de 3r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital.

Millor Disseny d’Escenari

Aquesta categoria premia l’habilitat en la creació d’un escenari per a diferents entorns, com ara cinema, televisió, teatre o videojocs.

Projecte guanyador: Alien Escape

Autors: Carlos González, Guillem Alqueza, Miguel Iglesias, Miguel Turmo i Lluc Cid, estudiants de 2n curs del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Millor Disseny Gràfic

Aquesta categoria cerca reconèixer i premiar el treball en l’àmbit del disseny gràfic, mostrant creativitat, habilitats tècniques i capacitat per resoldre problemes en diferents àrees del disseny gràfic.

Projecte guanyador: Woritz

Autor: Carlos Peinado, estudiant de 3r curs del grau en Multimèdia.

Millor Fotografia

Aquesta categoria premia l’habilitat en la captura d’imatges excepcionals i significatives fent servir tècniques fotogràfiques creatives.

Projecte guanyador: Oeste

Autor: Gonzalo Berga, estudiant de 3r curs del grau en Multimèdia.

Millor Il·lustració Digital

Aquesta categoria premia l’habilitat i el talent en la creació d’il·lustracions digitals utilitzant eines com ara programari de dibuix, tauleta gràfica i altres mitjans digitals.

Projecte guanyador: Puddle

Autora: Judit Parras, estudiant de 1r curs del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Millor Modelatge 3D de Personatge

Aquesta categoria premia la creació d’un personatge en tres dimensions utilitzant programari de modelatge 3D, demostrant alta qualitat i acabats i habilitats tècniques i artístiques en el procés.

Projecte guanyador: Nana l’aprenent de foc

Autor: Ferran Galocha, estudiant de 3r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital.

Millor Curtmetratge No Animat

Aquesta categoria premia la creació d’un curtmetratge no animat amb una narrativa sòlida, una interpretació de qualitat i un estil visual atractiu.

Projecte guanyador: Deadline

Autors: Martina Meotto, Ainhoa Pardo, Pau Medrano, Natalia Torres, Fernanda Duque i Sofia Ramírez, estudiants de 3r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital.

Felicitats a tots pels vostres projectes!